12 ožujka 2007

IMA TOGA JOŠ!!!




Da ne bi ispalo da samo križiće znam evo malo i pletenja!!!
Moja kći Dora ovu vestu ne da nikome iako ju je već prerasla.Stalno nateže rukave da vidim da joj je još uvijek dosta velika...

A ovo je jedan od mojih prvih radova...Vesta je stara sigurno 15-16 godina ali je konac bio jako skup i stvarno je ista kao i prvog dana.Istina malo mi je knap ali ne mogu je se odreči...




Ovo je jedan od mojih zadnjih radova.Tu sam se dosta zafrkavala jer je jedan dio veste štrikani ,a ove rupe po rukavima,prednjici i leđima su heklane.Nekoliko puta sam ju spremala i vadila iz svoje košare jer nisam bila sigurna kako da to izvedem.Na kraju uspjelo je i bila sam jako sretna...
Nisam baš neki majstor u štrikanju ali sve se to da nositi i ne izgleda loše...

Nema komentara:

Objavi komentar