29 svibnja 2007

MEDO GOTOV!!!

Evo nakon dosta truda i muke završila sam medu...
Užasavam se šivanja jer nikad ne ispadne kako ja hoću.Stalno mi je nešto na hero i nekoliko puta param jer stvarno mi je najveći neprijatelj šivača mašina...

/

Ima medo i dodatak kao poklon samo taj rad još nije gotov.
Nekako sam ovih dana umorna i ništa mi se ne da.Imam još vremena pa ne žurim.

U međuvremenu sam započela raditi jednu čestitku..Kako idem uskoro na svadbu pokušat ću napraviti čestitku mladencima.Zašto mora biti kupovna?Ovakve sigurno neće imati dvije!Jedino ne znam kako ću se snači sa tim ljepilom za tkaninu.Inače sam vrlo "spretna"sa ljepilima pa ću vjerojatno sve oko sebe zafufljati,ali volju(dobru)imam pa kako bude...

/

Sličica još nije gotova ali ako ispadne i u pola lijepa kao u žurnalu u kojem sam je našla bit ću zadovoljna.U slučaju da ne završi u smeću nakon ljepila slikat ću Vam gotovo djelo...

Broj komentara: 5:

  1. Stara koka je puno puta rekla da kalfe brzo nadmaše majstore i tako je!!!!!!Nisam ljubomorna već zadovoljna kak je ispalo.PRDIVNO ne fali e nego tako je govorila moja unuka kad je bila mala.Ljerka!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bellissimo!!!!Bravissima!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican je meda! Baš mi je drago što sam otkrila još jednu vezilju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja!!! Kad budeš radila čestitku, mogu ti pomoći iskustvom. Naime, pred 10-ak godina sam izvezla i poslala 20 Božićnih čestitki i ispalo je dobro. A i na faksu smo često crteže i skice "uramljivali" uz gotov projekt. Da sad ne duljim, javi se, pa da udružimo snage (uma!) ;)

    OdgovoriIzbriši