01 srpnja 2007

MOJA MANEKENKA

Usprkos radovima u mojoj kući i oko nje kojima ne vidim kraja i noćnoj smjeni na poslu ja se ipak ne predajem...
Pošto moja kćer već dugo nije dobila nešto štrikano od mene napravila sam joj mancu od bijelog konca iako je prvo bio namjenjen za neku moju majcu...

<br
Majca je morala biti "bez leđa" pa sam gornji dio završila patent bodom da se na kraju ne spusti na rit...


Pletenje je moralo biti gusto jer moja Dora u zadnje vrijeme ispod svega nosi topiće(da se ne bi nedaj Bože kaj vidlo).Ne znam hoče li topić nositi i ispod badića ovo ljeto....
Evo mustre malo iz bližega...
Više sam vremena izgubila spajajuči ove prave redove u rombove nego na cijelu majcu ,ali izgleda super!!!

<br
A ovo je kapa koju sam morala napraviti na želju moje kčeri...Meni se baš i ne sviđa ali to sve njene curke nose pa hoče i ona...Veli da su cure plačale od 120 do 200 kn za takvu kapu,a ja je napravila od klupka konca(5dkg i to ne cijelog!!!) za 13 kn...Mogla bi se baciti u biznis!!!???
Što se tiče mustre nisam imala pravo sugestije jer moraju biti samo rupe i to je to.Pa ako je ona zadovoljna i ja sam...

<br
Sada me malo "za promjenu" čeka krpa,metla i pegla....
Kad će ovim radovima KRAJ????



Vez "saće"
Podloga se plete:s prave strane 1oč.pravo,3oč.krivo*.S krive strane se izrade sve očice kako su postavljene.Okomita rebarca se poslije na određenim mjestima stisnu i čine rombe izrađene tehnikom saća...

Broj komentara: 5:

  1. Zašto veliš da si izgubila više vremena na rombove nego na pletivo? Zar nisi to istovremeno radila?

    OdgovoriIzbriši
  2. Stavit ću sliku iz knjige i objašnjenje na blog jer ne znam kako bi ti to opisala u par riječi....

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad mi je jasno, naime isto to može se postići i direktno u pletenju, ovako imaš pravo da ima više posla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, mustra je jasna...
    Malo sam pogledala unatrag. Ipak me nije bilo 10-ak dana! Jeza me hvata kad vidim radove jer se i meni primiče uređenje terase...

    OdgovoriIzbriši
  5. Oduševljena sam tvojim radovima, jako , Jaaaaaako lijepo!

    OdgovoriIzbriši