05 listopada 2007

MALO KRIŽIĆA...

Puna mi je glava ideja,ali krenula sam polako sa jednim radom koji dugo planiram no nikako da nađem odgovarajuču šemu...
Susjeda,plot do mene,luda je za psima skoro ko i ja...Ima dve buldogice,dve stafordice,jednu mješanku koja je prije dve godine izbačena iz auta na uglu naše ulice,jednu macu(prošli tjedan joj je nestala druga maca i sad vlada sveopća žalost...)
No njezina najveća ljubav su buldogice...
Tako ja već par mjeseci tražim šemu glave buldoga jer znam da sam je jednom negdje na internetu vidjela(ali pametna, nisam je pohranila...)i nađoh jednu!!!!
Već se pomalo nazire slika...
DSC04223
Jedva čekam da je zgotovim...jedino ne znam kaj ću od nje kad je napravim...
Nije velika nekakvih 7x7 cm.Smislit ću već nešto...

3 komentara:

  1. Imaš mogućnost ili napraviti jednu torbicu za pseće potrebštine tokom šetnje (vrećice, keksići, četka i sl) ili jednu okvirenu sliku s natisom "dobrodošli", može i "ovdje čuvam ja"... ili kako rade Ameri "welcome", pa ispod "we are dog people" ili "dog lovers"

    OdgovoriIzbriši
  2. Razmišljala sam o svim tim mogučnostima i već je skoro gotova torbica jer vjerujem da će je moja susjeda nositi sa sobom...Mislim da bi joj bilo komplicirano nosati okolo sliku jer poznajući je ,htjet će svima pokazivati što je dobila...

    OdgovoriIzbriši
  3. ZNAM! Uzmeš neki album za slike nevažnog izgleda korica i ukoričiš ovim radom (ispod može ime ili...) i vlasnica će jednako ponosno moći pokazivati tvoj poklon i slike svojih ljubimaca. Upute za omatanje u tkaninu... no, možemo mejlom.

    OdgovoriIzbriši