04 studenoga 2007

POPIS BIRAČA...

LJUTA SAM!!!
Traje to već danima i sve si mislim proći će...ali ne!!!
Sigurno ste ovih dana dobili doma one liste iz ureda državne uprave o podacima koji su upisani u popis birača.Tamo lijepo piše da ak nekaj ne štima da se ODMAH podnese zahtjev za ispravak ili dopunu usmeno,TELEFONOM ili pisano...

Veli ovako:
Prvo je neki redni broj,pa ime i prezime,e sad dolazi nacionalnost...
Tako meni i Najdražem lijepo piše HRVAT(ica)...no Veliko Dijete ima 3 crtice(---)jasno i glasno.Nisam mu ja mama ali njegova je mama isto HRVATICA i to joj piše....
I sad zovi i pitaj kaj je to dijete???!!!Možda je i ESKIM???
I lijepo nama veli žena tam da nek je on HRVAT ali ona to nesmije upisati...
Procedura je naime slijedeća,treba otići na MUP i tamo zatražiti službeni zahtjev da se SMIJE upisati da je HRVAT pa sa tim sranjem od papira navodno ponovo k njoj i onda ona piše...samo nije rekla jel to dijete mora dovući i dva svjedoka da potvrde da je on STVARNO HRVAT ili budu njemu na riječ vjerovali,jer ko zna,možda je ipak neki NIGERIJAC samo se to na prvi pogled ne vidi...
Naravno Najdraži popiz... pa pita koje su sad to fore,a ona nama veli da je to po novom tak da se NEKI DRUGI ne bi našli uvrijeđeni zato kaj nama piše da smo HRVATI,te da je nju jako sram što tako mora raditi ali to je tak!!!!
To pravilo vrijedi navodno od 2003 godine i oni koji su poslije mijenjali adrese,a nisu striktno tražili da im se upiše nacionalnost imaju 3 crtice ---!
SERE (Pardon na izrazu) ja sam adresu mijenjala prije malo manje od dvije godine pa nemam --- tri crtice kao ni Najdraži!

Neka mi neko veli jel to normalno???!!!
Za JUGE sam u svim dokumentima imala pisano (čak i u učeničkoj knjižici iz 1974)narodnost SFRJ,a nacionalnost HRVATICA!Ali danas u Hrvatskoj nemreš imati napisano HRVAT da se neko ne uvrijedi!Pa ima li to veze sa zdravom pameti???
Možda to nekome nije bitno,ali ja ne želim biti --- TRI CRTICE!!!

3 komentara:

  1. Kod nas je sve komplicirano za popiz. Oprosti na izrazu!

    OdgovoriIzbriši
  2. crtice su stavljwene onima koji su za zadnjeg popisa 2001 bili maloljetni. Tako da i moja djeca nemaju nacionalnost. Ali mislim da ih to ne smeta pri glasovanju (samo nacionalni ponos je u pitanju), nije nužno to imati.

    OdgovoriIzbriši
  3. fulvus-ne,Veliko dijete je bilo punoljetno,a svekrva je rođena 1931. pa je dobila 3 ---(ona je punoljetna nekoliko puta...).Više od crtica me smetalo obrazloženje i ton kojim nam je BABA držala predavanje...

    OdgovoriIzbriši