20 travnja 2008

Rupice...

Radim...
Radim ko crv u kamenu...
Umorna sam ko pas,ma šta ko pas,od čega je on umoran?Spava,jede,spava,reži,opet spava,malo prošvrlja dvorištem,pa opet spava,po noći spava...Što ti je pasji život!
Ja radim,ne spavam,radim na poslu,radim po kući,radim po dvorištu i taman kad si mislim sad ću odmoriti...ugledam toranj nasred sobe...VEŠ i to nespeglani...a samo malo dalje smješe mi se igle,konci...KREVET!
Padam s nogu,spavam hodajući...težak mi je ovaj tjedan...
No,nekako sam uspjela završiti one svoje rupice.
Majca od rupica...
I od rupica nastala majca.Plavo-bijela,ak se dobro ne vidi ,jer plava je tamna pa zgleda ko crna.
...gimbići...
I ima gumbića,puno gumbića da se ne bi događalo da trbuščić izviri ak su gumbići predaleko jedan od drugoga...događalo se to već nekoliko puta pa sam sad bila pametnija...I gumbeki su tamno plavi (ak se ne kuži) ,imaju neki sitan uzorak pri vrhu,to pak nikak nemrem uslikati jer se cakle pa se ne vidi...
Pa ostalo malo bijele,malo plave...
Bit će torba...
Mislim si ne bu zgoreg ak napravim i neku torbicu uz tu majcu...
To je torbica u začetku,kad bu gotova-ne zna se...
Da,ak slučajno u gradu vidite da komad od žene hoda u majci od rupica-nisam ja!
Ode majca kao poklon!
I torbica bu kad ju završim išla za majcom...istom komadu...
A o reakcijama iste javim kad ju dobije,možda se i poslika pa dobijete u paketu majcu od rupa na modelu.
Pošto mi se okice sklapaju i svako drugo slovo krivo lupim,idem u krpe.
Možda bu mi idući tjedan kreativniji i manje naporan...

Broj komentara: 5:

  1. ajde,ajde!zavrsavaj tu torbicu :)toliko si dobra u svemu sto radis,da za ljude kao ti odmor ne postoji!
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  2. I onda neka neko kaze da rucni radovi nisu droga? Padas s nogu,ali ..jos samo jedan red:) Mada,kad na kraju pogledas jedan ovakav gotov rad ne bude ti ni krivo ni zao.

    OdgovoriIzbriši
  3. isuse odlična je! Izvrsno. jedina "zamjerka" što moraš pazit što nosiš ispod. nemoš bez grudnjaka i bok...:)). Odmori.
    Levant

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš ti je zgodna ideja.
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Ponovo ja!!!!!!!!!!!Jučer nisam mogla ulogirat se u ovaj blentavi B blog.A znala sam da onu štrafu sa strane malo ko čita.Hvala ti na čašćenju i kremastim kolačima za svoj 40-ti rođendan.Tak su mi sline curile sve do 9 a onda sam znala da od toga niš.Pa nek znaju cure kak si stara hahahahaha!!!!!!

    OdgovoriIzbriši