08 svibnja 2008

Obavijest...Poziv...!!!

Samo kratko...
Svi zainteresirani mogu doči!!!
+
+
Ma nije samo za PENZIĆE!!!
Tak piše al SVI su i više nego DOBRODOŠLI!!!
Dapače,što više mladih koje interesiraju takvi radovi!!!
Držim fige da se i radionica pokrene...
Nadam se da se vidimo u utorak!

Broj komentara: 6:

  1. Drago mi je da se pokreće ova radionica. Možeš i ti biti ponosna.
    I ja držim fige. Jedino mi je žao što neću moći doći na izložbu. Da li će izložba biti samo 13.5.?dl

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam,možda bude jedna i tjedan dana kasnije znaći 20.05.ali to nije 100%...
    Naravno da sam ponosna!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve znaš! Šmrc... idući put! :,(ghg

    OdgovoriIzbriši
  4. joj danas sam u gužvaoni, a rado bih došla...drugom prilikom.

    OdgovoriIzbriši
  5. usput sam si pogledala i post od dole i evo me opet se cerekam ko luda..:)) Mislim pseto je mrak..:)).
    Ovo bi ja i rado išla al nemam više kud stavit nikakve nove aktivnosti. Ionak mi dan prekratak, morat ću zamolit Vladu i Sabor da produže dan na 35 sati inače nebum ništa stigla a čovječe Ivo hoće da smo u 6 brzini..:)
    Levant.

    OdgovoriIzbriši