13 studenoga 2008

Vesta...i još ponešto...

Gotova je vesta!!!
JUPIIIII!
Ne sječam se da sam ikad tako duuuugo nešto plela...
Prvo,vunica tanka,redova puno,a centimetara malo od svega toga.
Evo je kak zgleda.
Vesta
Zadovoljna ja,zadovoljno dijete...
No tu vunu nikak da potrošim.Kupila sam samo pol kile i od nje do sad napravila vestu,šal koji je otputovao u Rim i još su mi ostala 3 klupka!
Ne znam jel da ih hitim ili skrijem jer mi se od nje baš niš više ne radi...

U međuvremenu se moja mama vratila sa svog odmora.Iscrpljena ali zadovoljna.
Donijela mi je
škarice
škarice i naravno
vunica
vunicu,šarenu,mekanu...
Sad je samo pitanje šta od nje...mislim da budu čarape.

A sad dio o Malom ...
Dakle,moj Pas je alergičan...alergičan na bilo koga ko pokuša uč u dvorište.To se poglavito odnosi na poštara.
Ne daj bože da je sam doma,poštar priđe plotu...Ovaj se potrga bacajući se na prozor,grize,trga...
Evo kako izgleda njegovih zubiju djelo!
stolar na djelu
Ne znam jel mu ko od predaka bio stolar,ali ovo je strašno!
Toliko je ljut što nemre poštara ščepati pa grize prozor ne bi li tuda izašao van.
rupe
kada je shvatio da kroz prozor ne može...pokušao je prokopati zid!
Ma da je riječ o nekom krvoloku,još bi shvatila.No on je strašna maza,mačka je veća od njega,no zube ima ko morski pas!
Prvo moram popraviti prozor,a drugo,naručila sam neki sprej sa kojim ću ga pošpricati pa navodno više neće to raditi...
Živi bili pa vidjeli!!!

Broj komentara: 19:

  1. prvo vestica. odlična je. stavi na stranu tu crvenu vunu, te tri štrenice i zaboravi ju. tako ja napravim. onda kad prođe vrijeme više mi se ne povraća od nje ko prije...:))
    čarapice može meni.ako već pitaš.:))
    nemoš bilivit. jel to moj miljenik napravio? onaj sa šapicom u zraku i facom "umirem oh umirem" ?. U stvari nezna on da je to nama vrijednost. Njemu je to barijera koja ga odvaja od poštara.
    tri imaš? fakat sam mislila da su dva. ovog od žene zmaja nisam računala. levant

    OdgovoriIzbriši
  2. @levant-je baš taj Mali sa šapicom,samo kaj nema zubiće nego ralje!Zanima me kaj bi napravil da imam plastičnu stolariju?!?

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesta je baš profi, svaka čast! Jako je dobar kroj i odlično stoji manekenki.

    A sto se tiče psa, ne znam šta bih ti rekla. A da ga pustiš na poštara? :) Jako mi je smešno to što ćeš ga pošpricati nekim sprejom da to više ne radi. Daj molim te obavesti nas da li to funkcioniše.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo mi je jedan od boljih Dodinih slika, tako da je vesticu bacila u zasjenak. Ali ipak moram da priznam da je sasvim dobro ispalo i da joj bas dobro stoji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vesta je sjajno ispala, Dodi lijepo stoji crvena boja.
    Jedva čekam vidjeti čarape, ova vuna je predivna.
    Moj pas hvala Bogu ne radi slične stvari, tužan je jer je ostao sam. Nedavno su mi drugog psa ubili psi lutalice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pohvale za džemper i manekenku, ostatak vunice zaturi negde, pa posle par godina ćeš se jako obradovati kad je pronadješ.

    OdgovoriIzbriši
  7. @misha-izgleda da sam se krivo izrazila...Ne moram špricati psa nego PROZOR!Stvarno se po onom što sam napisala moglo svakako protumačiti.
    @ svi-hvala na pohvalama!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pohvale za vestu, divna je boja i manekenki divno stoji. Što se tiče pasa i poštara ima nešto čudno u tome. Moj muž je poštar i obožava pse i oni njega, ali čim obuče uniformu, druga priča. Mislim da je uniforma u pitanju.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne znam kako mirno komentiraš štetu koju je napravio tvoj ljubimac!!! Svaka čast!
    A vesta??? Jako lijepo, baš jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  10. @sassy-znam,i to ne prvi puta...budem ovih dana i tu obavezu odradila...
    @zana-Nije čak ni do uniforme poštara,sve je dobro dok ne upali motor,onda Mali pas poludi!
    @lorna-A kaj da radim?Istina da sam ljuta,no da ga umlatim?Špotam,kuži on da je kriv,pogleda me onim okicama ko srnica...i ja gotova!
    Nevjerojatno kako prema ljudima nisam ni upola tolerantna kao prema životinjama...neka greška u meni,ali ne mogu protiv toga...

    OdgovoriIzbriši
  11. lijepi pozdrav. Vesta ti je super ispala.
    vidila sam da ti se je mama vratila, a mogu ti reći da ti zavidim na škaricama, jer kod nas nema takvih
    nadam se da ćete doći na izložbu
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  12. Što bi bila greška u tebi? On ne zna što radi.Ljudi znaju . Ops. misliš da znaju. Što ćeš mu, pa nije jadan to napravio namjerno niti iz zlobe. levant

    OdgovoriIzbriši
  13. hey, vidim da volis strikati, jako lijpo, ja bih voljela sebi nastrikati duuugu vestu skoro do poda, kao imitaciju dugih koznih "metal" kaputa. za sada znam samo sivati i mogu reci da sam poprilicno dobra u tome. :)
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  14. žestoki pesek, nema šta. čuva svoje okruženje da nitko ne uđe.
    vestica je krasna, a ona vuna šratirana je super.
    i ja napredujem sa šalom.

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivna je vesta! Oduševljena sam! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Vesta je bas majstorski izvedena a i super stoji.

    OdgovoriIzbriši
  17. Vesta izgleda iviše nego profesionalno! A model bi se mogao nasmiješiti!

    Jadan tvoj prozor i drvenarija, ali kako bi tek jadan poštar bio da ga se Mali dočepa!

    OdgovoriIzbriši
  18. nisam bila neko vreme i naravno svašta novo ima kod tebe.vesta je kao i obično,predobra.a i dodici odlično stoji.vunica je jako lepa,baš sam juče gledala nešto slično.jedva čekam da vidim šta će biti od nje :)

    OdgovoriIzbriši