29 siječnja 2009

Leksikon...i niš konkretno...

Idemo prvo riješiti zaostatke...
Mirjana mi je uvalila leksikon...

Ime:
Andrea

Nadimak:
Dea

Da saznam da me neka cura trača:
Znam da me tračaju,a ja umirem od smijeha!!!

Najviše komplimenata dobila sam na račun:
Svoje vedre i vesele naravi

Kad se osjećam seksi odjanem:
Pičkasto-ovaj,čipkasto donje rublje...

Nikad u životu nisam:
Hmmm...to je malo teže...bila u podmornici i avionu

Najbolji ljubavni savjet koji sam ikad dobila:
Ne očekuj previše pa se nečeš razočarati...

Posljednji put sam plakala:
Prije dvije godine...ne plačem baš često no tada sam imala DEBELI razlog...

Mislim da je super kad muškarac:
Nije u blizini!

Totalno sam ovisna o:
Cigaretama i kavi

Lijepo je biti u vezi:
Valjda je kad još uvijek traje...

Znam da sam zaljubljena:
Možda i jesam ali ne želim priznati...

Outfit u kojem provodim slobodno vrijeme:
Pidžama

Nikad ne izlazim iz kuće bez:
Dode,mobitela i ključeva od auta

Može instant ohladiti kod dečka:
Alkohol

Moja najlošija osobina:
Uvijek kažem što mislim-bez dlake na jeziku!(ja osobno to smatram vrlinom!)

Na sebi najviše volim:
Sve,sebe volim najviše

Najčudniji trač koji sam čula o sebi:
Da se drogiram!

Moja najgora navika je:
Kasnim gdje stignem!

Kad je u pitanju fizički izgled:
Naj ljepša sam!!!

Prijateljice me stalno zadirkuju zato što sam:
Šašava

Leksikon dalje prosljeđujem Sandri i Tamaris...

Mislila sam ga uvaliti mojoj mami ,ali to baš nije pametno...ona je ipak ozbiljna gospođa...
jao meni kad ovo vidi!!!


Inače baš nisam od neke koristi ovih dana.Radim malo,gotovo ništa...
križići
Ponovo sam malo počela vesti križiće...
To je trenutni hir...u stvari ni to mi se neda...ubija me ovo tmurno vrijeme,samo bi ležala...

Neki dan sam na svojoj palmi koja je stara preko 10 godina vidjela neke čudne izrasline...
Pa sam ju promatrala...a kad tamo ,to ona cvate!!!
Cvat palme
Ovi mali zeleni pupoljci se pretvore u male bijele loptice ko bisere.Ja nadobudno čekala i neki cvijetić...no to je to...i onda se posuše i otpadnu.
Nemojte gledati prozor...nije baš da je zglancan,a i kiša pada ko luda.A ja baš nisam bila tak nagla da ga otvaram i glancam s vanjske strane radi slike...Uostalom gledajte palmu,a ne staklo...

Bez obzira što Vam zvučim zafrkantski i veselo,danas sam tužna...
Danas me nazvao Najdraži na posao i veli da je moj stari pas Nero gotov...
Skoro sam se zrušila.
Nero
Ma nije,spava pored moje strane kreveta...
Istina da je danas posebno čudan...Ne diže se,nije htio jesti,plače kad ga se dira...
Ma znam ja da je on star i da je sve to moguće,ali ja sam toliko vezana za njega...
U travnju će napuniti punih 15 godina,namjerno kažem da će ih napuniti,jer ja u to čvrsto vjerujem!
Tješim se da ga je ponovo nešto uštekalo u vratu-to se već događalo-jer se i zadnji puta tako ponašao...
Tješim se i vjerujem...

A ovog vraga to niš ne dira...
Mali
On odmara...
Ma ,nije ni on danas pravi...valjda osječa da sa Nerekom nekaj ne štima,pa ga stalno ljubi po uhu,pa legne kraj njega...
Uh...neću ni misliti...
Nadam se veselijem postu idući puta...

Broj komentara: 13:

  1. Baš mi je žao zbog kuce :(.
    A šta će biti od križića?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jabuka ne pada daleko od stabla pa tak ni ovo kaj si napisala u leksikonu.A znaš da se nikad ne zgražam na takve stvari ipak sam ja kak veli Dodo rock baka.......Za Nereka ne do Bog mada bu i to došlo jer se sječam ko danas drame radi Suzi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dea, saznala sam malo vise o Tebi, nije los taj leksikon.
    Nadam se da ce kuca biti bolje.
    Lepo je sto vezes.
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo ti je zakon:
    "Mislim da je super kad muškarac:
    Nije u blizini!"

    POTPISUJEM!

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mu je si pocela novi rad, sigurno ce uspjeti.Sto se tice peseka , znam kako je to kad se razboli ili kad ugine, kad je on kao clan obitelji.Nadam se da ce se oporaviti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nero je fala Bogu OK!
    Ipak sam imala pravo...samo se malo pokočio...sad već naveliko skakuće i zaje....,a mi ga mazimo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepa vijest! Mislim, znas i sama da je to neizbjezno, ali ipak neka njega sto duze:))
    Mene je ono - nikud bez Dode, kljuceva i telefona bas bas slatko nasmijalo , sve si nam rekla !!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da je Nero bolje, 15 godina je bio uz vas i vjerujem da je svima prirastao srcu. Poživit će on još, moj je pas bio uz nas skoro 18 godina i da ti pravo kažem bilo mi ga je jako teško gledati zadnjih godinu dana. Jadnik, ni zube nije imao pa je teško jeo, teško se kretao a nismo mu mogli nikako olakšati. Jednog dana samo je zaspao.

    OdgovoriIzbriši
  9. čitala sam kod jedne blogerice "nisam ja odavde " da peseki nakon psećeg života odu kod mosta uz dugu, tako nekako. vrlo dirljiva priča.

    OdgovoriIzbriši
  10. tja. znala sam da će se nero ustat na nogice ponosne.
    a malom pasu pozdrav šaljem. on je moj miljenik uz sve hvalospjeve neri. al mali pas je mali pas. taj ne bi legnuo , ne taj bi dramu napravio. čitavu. :)))levant

    OdgovoriIzbriši
  11. samo da te pozdravim nije me bilo dugo!

    OdgovoriIzbriši
  12. joj i meni je jako žao...nadam se da će biti bolje...
    hehe,fala što mi uvali leksikon

    OdgovoriIzbriši