19 srpnja 2009

Odmor?!...- ne...

Otvorim jučer nakon dosta vremena svoj blog...i vidim novi komentar...

Fališ mi!-veli Misha...

I pogledam datum zadnjeg posta...pa to je bilo u petom mjesecu!!!
Priznajem,nisam pisala,nisam Bog zna kaj ni radila,nisam Vas posječivala...u stvari malo sam tu i tamo škicnula ali nisam gotovo ništa komentirala...
Neću se sad opravdavati...
Istna, vremena sam imala i previše,ali volje nikako.Izdogađalo mi se more ružnih stvari koje su me bacile 10 godina natrag.
Nije važno...idemo dalje...

Misha ,draga,to tvoje "Fališ mi" me toliko raznježilo da ti ne mogu reči!
Ma falite i sve Vi meni!
Zato sad sjedam,primam se posla ,i nastavljam druženje...

Radila baš nisam...
Jedna majca stoji i čeka jedno,to jest niti pola klupka konca da je dovršim...no dućan na mojoj selendri koja se zove Grad Velika Gorica radi samo do 14 sati od ponedjeljka do petka...subotom im ne pada na pamet raditi...pa ja čekam...možda taj pamuk više i ne nađem...
Ali,od idućeg sam tjedna na godišnjem pa mi se možda posreći,ako i oni ne odu na neki odmor.

Napravila sam u sve ovo vrijeme samo jednu pamučnu majcu.

Več sam je dobrano iznosila...ajde da i sebi ugodim koji puta!

Ovih sam dana stalno nešto radila po dvorištu.Travu sam kosila ni sama ne znam koliko puta,ova kiša ju je dobro zalijevala,a ona raste ko da je po minuti plačena.
Bazen ove godine nismo postavljali jer je dugo bilo ružno vrijeme.Sad je tek tjedan dana lijepo,idući krečem na more i vračam se krajem 8. mjeseca pa se za tjedan dana kupanja ne isplati ...
Zato sam kopala,ravnala,sadila...i kupala se u znoju lica svoga.
Evo jednog šarenog da Vas razveseli...širi se ko korov i stalno cvate!

Image Hosted by ImageShack.us

jučer sam bila malo u gostima kod dragih nam prijatelja pa sam Gazdu natjerala da mi iskopa mladicu bambusa!

Image Hosted by ImageShack.us



Sada ću je par dana držati u vodi pa u zemlju sa njom!Njegovo je drvce prekrasno,nadam se da će i ovo jednog dana biti tako lijepo...

Eh da...
Kako kod mene ne može proči bez mojih pasa...
Malo sam u komi jer su mom starom Nereku dijagnosticirali tumor.Napravio se na prstu zadnje šape...a kako je on već jako star narkoza i amputacija ne dolazi u obzir...Tako sad trčkara okolo na tri noge.Veli veterinar da ga niš ne boli ali da on tako hoda da tu nogu štedi...Vjerojatno neće umrijeti od tumora nego od starosti,ali ja sam sve jedno žalosna.
A da nam ne bi bilo dosadno,pobrine se Mali...
On je ponovo,po ne znam koji puta ranjen!
Naravno da je ponovo u pitanju šapa,ponovo onaj peti prst...već se pitam ne radi li to namjerno da nas plaši i da mu se 100% posvetimo...
A to izgleda ovako...



I sad nek mi netko kaže da nije glumac!!!???

Broj komentara: 8:

  1. Mašala! Fakat te nije bilo! I gle sad - nakon toliko vremena ne znam kaj pametnoga reči! A da - ... evo opet pobježe misao!
    Uglavnom, nemoj da opet toliko čekamo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Eto raznežih ja ženu-zmaja :))) Pa ne možeš nas toliko ostaviti bez postova, toliko su uvek puni energije i života da se uvek bolje osećam nakon što ih pročitam - naravno da fališ! A što si bila vredna dok te nije bilo, nemam reči! Bambus me baš zanima kako će se primiti i napredovati. Ja, nažalost, živim u stanu pa ga ne mogu imati, ali bih stvarno volela. Bluza je super, a priča o prodavnicama s koncima je izgleda svuda ista. Je l' znaš kako se zove to roze cveće?

    OdgovoriIzbriši
  3. Dea, ni sama ne znam kako sam propustila dva prdhodna posta.
    Os srca se nadam da se bolje osecas, i radujem se što ides na more. Lepo se provedite, kad se vratiš da Te cesce cittamo i gledamo Tvoje lepe radove, a divno je videti i vrbenu i tvog slatkog psica.
    Zelim Ti sve najbolje, ljubac za Tebe i Doru.

    OdgovoriIzbriši
  4. Potpuno te razumijem iako si nam svima falila. Bluzica je odlicna,bas mi se mnogo dopada...a sto se tice baste i cvijeca, pa to je vec posebno uzivanje. Em ti misli putuju kuda one hoce, em nastane nesto prelijepo u cemu mozes mjesecima da uzivas.
    U svakom slucaju, zelim ti da se dooobro odmoris na ljetovanju i da nam se vratis puna elana:)

    OdgovoriIzbriši
  5. rado bih se prijavila za flance ove bijelo-ljubičaste biljčice:)
    blagotebi, ideš na godišnji, odmori se i uživaj...

    OdgovoriIzbriši
  6. Treba češće da ugodiš sebi! Odmori se i puno parom nastavi dalje!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mila!!!
    Već sam odustala od potrage za kojim novim "slovom" na ovoj adresi. Eto, posrečilo mi se :)
    Ti se sad brčkaš u plavom moru i neka!
    Žao mi za loše stvari, ali te kužim za bezvolju u takvim trenucima....
    Ja se bilježim za pelcer bambusa pa bumo ti fulvus i ja skupa došle u posjetu :))))
    Lijepo nam se odmori!

    OdgovoriIzbriši
  8. pozdrav glumcu. :)
    odlični su radovi.
    odmaraj. pozdrav ostavljam.

    OdgovoriIzbriši