05 veljače 2012

Carevo novo ruho...

Pa nije baš Carevo...


Mogla bi reči...Caričino novo prijestolje!!!!

Već sam i zaboravila kad sam ovo isheklala...



Pa je tako stajaloooooo,stajaloooo,pa sam jedva našla kud sam sama od sebe sakrila da ne vidim da nije dovršeno...
E sad je došlo na red....



I Carica je dobila novo prijestolje...sad se stvarno osječam CARSKI!!!!
Ova pletena fotelja je jako udobna za dugo sjedenje .U njoj obično presjedim cijele večeri sa nekim radom u rukama ispred TV-a.
Dosadili mi jastuci koji mi klize na sve strane pa me više žuljaju nego mi je udobno i stalno ih lovim negdje...
Sad je sve u jednom komadu i baš mi paše uvaliti se tu!!!

Ne vjerujem da se netko sječa ove torbice sa strane...imala je davno prije neku drugu namjenu,no sad sam je malo preuredila i pričvrstila sa strane da u njoj držim klupko koje ne leti svuda po sobi dok radim,a kad krenem u krpe,cijeli rad pospremim u torbicu...



OK,malo se pogužvala,bum ju speglala...



Brrrrrrr.....
Zima je...i napokon je pao snijeg....



I nigdje ralice da ga počisti...šta se može...Kod nas je Zimska služba naj spremnjia tam negdje u 6.-7. mjesecu,,,pa da,ko bi usred zime očekivao snijeg???

A kako je vani zima moje curke se ne žele družiti...ko da je prvi puta u životu pao snijeg...pa su proglasile elementarnu nepogodu...pa su zmislile da je kolaps i da se nikam nemre...pa ko da je sve stalo i zamrzlo se...svašta...
A zaboravljaju da smo prije dvije godine po večem nevremenu i večem snijegu dolazile...



Evo dokaza!!!!Stari slajdić...
No dobro,sad bumo valjda čekali ljeto,,,ak im onda ne bu pre vruče...



I za kraj,moja Luna,vjerno čeka na naj višem prozoru da se vratim kući sa posla...
I vjerojatno jedina koja se veseli kad dođem....
Drugi kad me vide imaju onu bedastu facu...i još bedastije pitanje:"Kaj si već došla???"
A ja bi naj rađe vrištala!!!!!

Do sljedećeg puta....







4 komentara:

  1. Prijestolje je stvarno prekrasno a Luna ti je krasna cura, kako samo radoznalo gleda kroz prozor. Tko zna šta misli? :)

    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prijestolje je dobilo novu obleku....lijepo...
    znatiželjna Luna je prekrasna....:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh, draga moja, tebe nema, nema, ali kad dođeš, sve nadoknadiš.
    lepi radovi, dobra priča, tvoja duhovitost, sve je tu.
    Volela bih da si češće sa nama, a znam, ne može se...

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, lepo! Sviđa mi se ta torbica, ja tako nešto hoću za pored kreveta. A sneg i zima, ista priča i kod nas...

    OdgovoriIzbriši