26 kolovoza 2007

POVRATAK!!!!

Polako se svi vračaju sa GO pa nastavljamo naša druženja...
Ja sam već odradila cijeli jedan tjedan,bila ponovo vikend na moru jer je trebalo vratiti doma Dodu i baku,namočiti još jednom rit u slanoj vodi i skupiti energiju za cijelu godinu do novog odmora...
Odmor je i ovo ljeto bio radni...
Doma radovi još nisu gotovi(KAD ĆE???-nemam poima.Već pomalo ludim...)Sad su i majstori došli sa odmora ali su očito zalutali tražeči moje dvorište...
Nema veze,živčeke na hozntregere ,šuti-trpi i budi dama...

A radila sam nešto ovih dana...
DSC04191
Dodina vesta je odavno gotova ali je ona zbrisala odma poslije mora do svoje frendice i ostala tamo cijeli tjedan pa je nisam uslikala i nisam se mogla hvaliti...
Naravno da je pobrala i Didll torbu pa evo je sad...
DSC04186
Veli Najdraži da zgleda ko poštarska torba,ali Doda je htjela veliku torbu pa je takvu i dobila...
A ovu sam torbicu započela za sebe...
DSC04188
Neće biti velika jer sve koje imam su poprilično glomazne pa ja u njih natrpam sve što treba i ne treba...Imam jedan zgodan materijal kojom ću je podstaviti jedino razmišljam da li da metnem ciferšlus ili da napravim neki preklop...Bum vidla kad dođem pred kraj...
A onda u potragu za nekom zgodnom vunom jer sam čvrsto odlučila da si do zime napravim vestu-SAMO MOJU VESTU!!!Stvarno je vrijeme da i ja dođem na red...

Broj komentara: 6:

  1. Jako jako lijepo,vidim da si si dala truda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da će te veseliti što su izlozi s novim jesenskim modelima puni te pepeljastoroze (prljavo roza mi ružno zvuči)boje. Tvoja kći imat će za školu ove godine vestu vrlo moderne boje :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. bas fina torbica,jel to teksas ?ja bas ovih dana razmisljam koje farmerke da unistim za jednu takvu..pozzz

    OdgovoriIzbriši
  4. ...baš me veseli da i sebi radiš ovakvu divotu! Jako lijepo... a zdravlje?

    OdgovoriIzbriši
  5. @tamarila-je traper je,nadrapao je jedan moj šos...
    @lorna-zdravlje je tak-tak,čekam da se vrati moj Doktor pa da vidim kaj mi to i dalje struže po plućima...
    vjerojatno vitamini Filtera 160...

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepi radovi, a ti se sad lijepo primi pletenja za sebe :D

    OdgovoriIzbriši