27 kolovoza 2024

Malo križića... 

Dugo nisam radila križiće.Nekako više volim igle i kukice.

Al eto, sa križićima sam počela negdje sa 7-8 godina starosti na malim veziljama u osnovnoj školi.Mama me naučila prvo na platnu gdje je križiće nacrtala preko indigo papira, a ja sam morala paziti da svi budu jednake veličine.Onda sam dobila komad paname i morala sam brojati i paziti da sve kaj je mama nacrtala na papiru izvezem na tom komadu platna...

Negdje još imam koji taj početnički rad jer ga je moja baka sačuvala...

A sad vezem stolnjak...i to dosta veliki stolnjak .Doda i ja se zezamo da moram jednog dana i unučad naučiti vesti jer kakav sam si posao zadala neko bu ga moral i završiti ;)


Eto koliko je to posla...al kaj sad...mustru već znam na pamet .
Tak, za sad toliko...



Nema komentara:

Objavi komentar